Pages

2022年別當一條咸魚!


 

2022年來了,希望新一年更多人睇我的blog,可以幫到更多人尋找岩自己又有前途的出路。



民研:四成港人生活不快樂 近2成受訪港人無新年願望


前幾天睇新聞,有報道指40%香港人的表示不快樂,18%新年冇願望。對將來無寄望的感覺,筆者都曾經試過。從前當老師,起身出門和回家的天空都是看不到大陽的,試過無數次開完會九點半才有晚飯食,望住個鐘知道5點又要起床返工就喊左出泥。雖然筆者成日安慰自己大把人工作更辛苦,人工更低,但是那種忙到、疲倦到唔覺得自己頂得住的感覺真的很難受(當老師的辛酸史大概可以開一個新blog寫了)。於是筆者決定放棄了所謂的高薪厚職,尋回自己的生活。


有時候如果我們生活極度唔如意又想咩都維持原狀,真係好難有咩機會令唔如意消失。但如果我們找到了最想的是什麼,然後調整自己向目標行,解決問題的方法就會慢慢出現。



「做人冇夢想同條咸魚有咩分別」這句話雖然老土,但很真實。筆者裸辭後什麼方向也沒有,後來遇上一位朋友跟我說:「認真去做,機會就會來!」慢慢想起很多舊生因為種種原因對將來無晒盼望(年青人嘛,還是有拼勁比較好),於是筆者就以社企模式經營海外升學為新方向,由學寫blogpost instagram、自製poster開始慢慢逐樣學,總有一天應該會成功吧?


大家呢?大家又有冇新年願望? 希望大家的將來是充滿希望的,相信自己,你得既!


想認識Econchan更多,歡迎大家follow我IG(miss.econchan)

如大家對升學,尤其波蘭有興趣,歡迎瀏覽我公司網頁Asterisk international limited與我聯絡!



0 comments:

張貼留言